Featurin' Pop Art

You'll find various articles on pop culture artists or artworks featured here. This is James Jeans' "Rift"

Featurin' Anime/Manga

You'll find various articles on anime + manga artists or artworks featured here. This is KYMG's "butterfly M82A1"

Featurin' PC/Video Games

You'll find various articles on PC + video game related artists or artworks featured here. This is Jeong Juno's "Last Rebellion"


Urgh. Something about Cloud makes him look the crappiest so far. WTF is it.

I have a case of the sniffles. I think I'm having a sudden onset of allergies. -_-

6 Responses so far.

  1. Pea says:

    interesting to see that you are working on FF series.
    well.. cloud is always on the emo side.
    hope u allergy gets better. my nose is not happy either. rather terrible haze at my place.

  2. Jin says:

    He looks even moar emo with the green tips. Emo punk rocker?!

  3. Star says:

    ..GREEN?

    + his adam's apple looks real weird
    chicken neck anyone?
    and i also think it might be his extremely narrow jawline

  4. .... he has expression like he took a real big shit

    OR he just found he is gay. HAHAHA

    im so bored in class.

    peace.

  5. Jenn says:

    Pea - Yeah... I suppose Cloud pretty much is the poster boy of emo. Kid needs to lighten up some more, damn. Thanks for your concern! I think I'll have minor allergic eps all summer long. -_-

    Star - I'm having problems doin dynamic blonde hair. You can't add alot of highlights since it's so light. Diff colours look weird. I dunno about his Adam's apple, but the green I used to give a MAKO effect. Look it up, kiddo.

  6. Jenn says:

    Jin - Dude, it's MAKO GREEN. It's a lil nod to the game I guess... central colour of FFVII was green... omg like the MATRIX! :D:D:D:D

    Dori Dori! - I always questioned his sexuality after him dressing in drag in game. ;D Study hard yo!

Leave a Reply